آشنایی با مراکز خرید بانه
نوشته شده توسط : mary

آشنایی با مراکز خرید بانه

یکی از شهرهای مرزی ایران بانه است که در استان کردستان واقع شده است و محل مناسبی برای خرید است. معمولا افراد زیادی در تعطیلات خود به این شهر سفر می کنند تا با قیمت های ارزان تری خرید خود را انجام دهند. در این مقاله قصد داریم برخی از مراکز خرید و بازارهای معروف و به صرفه ی شهر بانه را معرفی کنیم. اگر شما نیز قصد دارید که خریدی بسیار به صرفه و با قیمتی بهتر از بازارهای شهر خودتان داشته باشید، تور لحظه آخری کیش در این مقاله با ما همراه باشید.

پاساژ پاسارگاد

یکی از مراکز خرید معروف بانه و اولین مرکز خریدی که در مسیر سقز – بانه توجه شما را به خود جلب می کند، پاساژ پاسارگاد است. این پاساژ سه طبقه ای بسیار لوکس و مدرن است. در طبقه ی اول و دوم پاسارگاد لوازم خانه و در طبقه ی سوم آن پوشاک به فروش می رسد.  در این پاساژ شما می توانید برندهای معتبری را نیز پیدا کنید.

آشنایی با مراکز خرید بانه

پاساژ گلستان

یکی دیگر از پاساژهای نسبتا مدرن شهر بانه پاساژ گلستان است که در چهار طبقه احداث شده است. در طبقه ی همکف و زیرزمین این پاساژ لوازم آرایشی و بهداشتی و لوازم خانگی به فروش می رسد. طبقه های اول و دوم پاساژ نیز برای انواع پوشاک در نظر گرفته شده است. آفر تور کیش

آشنایی با مراکز خرید بانه

مرکز خرید قادری

از دیگر مراکز خرید شهر بانه که در آن لوازم خانگی و وسایل صوتی و تصویری به فروش می رسد، مرکز خرید قادری است. این مرکز خرید در بلوار ورزش و جنب پاساژی به نام کردستان واقع شده است. در مرکز خرید کردستان نیز امکان خرید لوازم خانه برای شما فراهم است.

آشنایی با مراکز خرید بانه

پاساژ میلان

یکی دیگر از مراکز خرید بانه با عرضه ی پوشاک و لوازم خانه، پاساژ میلان است که در خیابان قادرخان زاده ی این شهر واقع شده است.

آشنایی با مراکز خرید بانه

پاساژ بهشت

از بزرگ ترین پاساژهای شهر بانه، پاساژ بهشت است که قرار است در 14 طبقه احداث شود. هم اکنون چهار طبقه از این پاساژ بزرگ تکمیل شده است و به بهره برداری رسیده است. در این چهار طبقه نیز شما می توانید انواع پوشاک، لوازم خانه، لوازم صوتی و تصویری، لوازم دیجیتال مانند لپ تاپ و دوربین و ... را تهیه کنید. قیمت تور کیش

پاساژ شهرداری

این پاساژ یکی از مهم ترین مراکز خرید تلویزیون، سینمای خانگی و دیگر محصولات الکترونیکی است که در خیابان شهدا واقع شده است. روبه روی این پاساژ نیز پاساژ خدری است که عرضه کننده ی محصولات آرایشی و بهداشتی به صورت عمده می باشد. البته پاساژ خدری دو شعبه دارد که یک شعبه ی آن روبه روی پاساژ شهرداری در خیابان شهدا و شعبه ی دیگر آن کمی پایین تر واقع شده است.

پاساژ آزادی

این پاساژ برای خرید زیور آلات، بدلیجات و لوازم کادویی بسیار مناسب است. از دیگر کالاهایی که در پاساژ آزادی به فروش می رسد، می توان به دوربین، دستگاه های تصفیه ی آب و ساعت های مارک دار اشاره کرد.

پاساژ ابراهیمی

پاساژ ابراهیمی در میدان چومان شهر بانه واقع شده است و در آن لوازم دیجیتال مانند تلفن همراه به فروش می رسد. در این پاساژ انواع لوازم جانبی کالاهای دیجیتال، از جمله هندزفری، هدفون، پاوربانک، منوپاد، سه پایه و ... نیز وجود دارد.

همان طور که گفته شد مراکز خرید بانه بسیار متنوع بوده و فقط به مواردی که ذکر شد خلاصه نمی شوند. از دیگر مراکز خرید این شهر می توان به پاساژ رسول پناه، پاساژ باران، بازارچه ی کفش عباسی، مرکز خرید صادقی، مرکز خرید آسیا، مجتمع تجاری زیتون، مرکز خرید مروارید، پاساژ خیام، پاساژ بهار، مرکز خرید آربابا، مرکز خرید کاندیش و مرکز خرید طنین اشاره کرد.

 

تور مشهد

 

تور مشهد

 

تور کیش





:: برچسب‌ها: آشنایی با مراکز خرید بانه,تور لحظه آخری کیش,آفر تور کیش,قیمت تور کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: